Something old, something new...

*trommehvirvel*


Bloggen er nå gjenåpnet! Hurra!
Som dere ser er det mye som henger igjen fra tidligere.
Stilen er nokså lik som før på siden.
Det som er nytt er navnet på bloggen:

BLOGGEN OM HVERDAGEN

  Jeg har kommet frem til at jeg ønsker å ha en blogg
uten navnet mitt i tittelen.

Den neste uken vil jeg oppdatere dere på alt som har skjedd de siste månedene, fortelle om feriene jeg har vært på og legge ut litt bilder.
Bloggen vil nok først og fremst preges av fotoredigering og hverdagshistorier fremover
med andre ord: alt er som før, bare navnet er nytt.

Fryder meg over å være tilbake! 
Kom gjerne med tilbakemeldinger i forhold til endringene jeg har gjort og hva dere ønsker mer av i tiden fremover.

Mange klemmer fra
-Marit-

1 kommentar:

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥