Salt lykke

Jeg ELSKER salmiakk-godteri
og måtte selvfølgelig prøve 
de nyeste godbitene fra Malaco
da de ankom butikkene nylig

 Disse kulene har jeg smakt før
(i Danmark selvfølgelig, de har jo ALT)
og jeg jubler over at de har kommet hit!
Nam nam nam!

Jeg var imidlertid langt mer skeptisk
til disse: lakris/salmiakk med havsalt.
Men i dag så jeg meg nødt til å prøve
og de var (om mulig) enda bedre
enn salmiakk-kulene!
Fasongen er litt snål
men smaken er nydelig:
myke, salte og med et snev av lakris-rot.

Løp og kjøp!
(og til dere som tror at jeg er sponset av Malaco
I wish I was, men jeg er nok
bare over gjennomsnittet godtesyk).

-Marit-

3 kommentarer:

  1. Og jeg enda verre enn deg, for jeg kjøpte disse første gang lenge før jul.. haha, men ja, nydelig!!

    SvarSlett
  2. Har ikke smakt de med havsalt, må kanskje gjøre det! Kulene er jo i hvert fall skamgode:) Har du fått testet de nye salte seigmennene? Kjenner jeg er veldig nysgjerrig!

    SvarSlett
  3. er ikke så glad i lakris jeg, men skal det være så salt ja takk!

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥