Rom123

Som nevnt tidligere så abonnerer jeg på ROM123
Grunnen til at jeg foretrekker dette interiørbladet
er at det er vågalt i stil samtidig
som det er oppnåelig: 
det handler ikke bare om 
at man på død og liv på kjøpekjøpekjøpe
det handler vel så mye om
hvordan å ta vare på det du har,
hvordan få det til å passe sammen
og hvordan gjøre det beste ut av det.
Utgave 1/2011 har spesielt mange artikler
som faller veldig i smak for meg.
Se her hvordan gamle arvede stoler
blir kanon stilig sammen med resten av stua!

En artikkel i denne utgaven er 
"et hus med historie..."
VELDIG min smak med mye hvitt
og mye ivaretakelse av gamle fine gulv, vegger,
møbler og gjenstander
-blandet med masse stilig nytt.

Jeg eier ikke strikkeferdigheter
nmen syntes at puter og annet stæsj 
i strikk er gullfint!


Hva syns du??
-Marit-

1 kommentar:

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥