Fest&glede!

Den store festhelgen er i gang
Bursdagsselskaper i heimen, 
bursdagsselskaper hos andre,
fest hos gode venner
og på toppen av det hele ble jeg
tante til en liten gutt i dag morges!
Nydelige tulipaner i mange farger setter stemning.
Fantastisk kongeblå orkidé som jeg fikk av min kjære.
Den heter noe så fint som "royal family"
-det tok meg et halvt døgn å forstå hvorfor...
Heldige meg som blant annet har fått nydelig skjerf og smykke!
Lena skålen størrelse XXL- heldige meg!
Jeg ante ikke at de fantes så store 
og ble veldig glad for å få den i gave.
Lilla og med plass til 5 poser sjokolade
-Me like!


Sleng på noen VM-gull nå
så er helgen komplett!

Ha en deilig lørdag alle sammen
-Marit-

2 kommentarer:

  1. Wow! Blå orkide har jeg aldri sett før! Den var kjempefin!

    SvarSlett
  2. Så mye fint, skulle ønske jeg var der!
    For en orkide, vakker, aldri sett på maken :P
    kom å sjekk bloggtreff;)
    klem manuela

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥