Tips&sånt

Først vil jeg si tusen takk 
til dere som har kommet med gode tips og innspill
da jeg ba om hjelp til å finne gardiner.
Etter flere kommentarer her på bloggen
samt på facebook
kan jeg nå gå i gang med gardin-jakten.
IKEA, here I come!

Siden jeg nå har så god erfaring
med å be om hjelp her på bloggen
vil jeg nå be dere lesere om hjelp til følgende:
Finnes det noe bra å se på TV for tiden?
Mannen pusser opp bakgangen vår
og jeg sitter foran TV'en enda mer enn før.
Jeg er pyse og legger meg innen klokken 22
så jeg trenger tips om gode serier
som kan følges før dette.

Når mannen tar pause fra hamring og banking
ser vi våre nye dvd'er med dette:
Bilde lånt her.
House- I love it!
Selv om jeg i blant vrenger meg her jeg sitter
av hvor ufattelig dårlig hovedpersonen er 
i møte med andre mennesker.

Hva ser du på TV for tiden?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥