Små, ubetydelige, morsomme fakta

- Jeg har mange treff på bloggen fra Sør-Korea og Brasil
- 2 av mine 4 orkideer har dødd etter at jeg la ut innlegg
   om at jeg endelig følte at jeg klarte å holde dem i live
- Jeg elsker lister! Handlelister, "to do"-lister,
julegavelister: jippi!
- En av cd-singlene i hylla mi er "Rosa helikopter"...
- Jeg rødmer noe vanvittig
- Jeg har hatt oppdrag som "telefon-skuespiller"
der jeg blant annet hadde rollen som forvirret barn,
sint kone av plattformsjef 
  og hysterisk irsk tobarnsmor
- Skulle jeg tatt en annen utdannelse enn den jeg har
hadde det muligens blitt politi
- Jeg spiser ALT av godteri med unntak av skum.
Å ta bilder av juleskumrestene syns jeg derimot er veldig gøy!

1 kommentar:

  1. Jeg brukte sånne middels muffinsformer i sånn sølvfolieaktig stoff.. litt stivere.. som jeg kan vaske og bruke flere ganger om jeg vil være økonomisk. Fant de på rema.. :-)
    Kos å prate med deg i dag!

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥