Meg&blogging


Jeg har et par ting på hjertet 
som jeg ønsker å presisere 
i forhold til at jeg har denne bloggen.

Jeg sponses ikke på noe som helst vis
og anbefaler kun produkter og ting
som jeg selv har kjøpt og bruker.
Dersom jeg legger ut et innlegg om noe jeg anbefaler
så er det kun basert på egne erfaringer med produktet.

Jeg prøver å bruke noe nettvett
selv om jeg er fullstendig klar over at
jeg gjennom å blogge på mange måter
utleverer meg selv og mine.
Jeg er bevisst på bildene jeg bruker, 
jeg linker til lånte bilder, 
jeg skriver ikke om jobb, hvor jeg bor,
personlige detaljer om meg eller mine
og prøver å ha et positivt fokus i det jeg skriver.

Dette skriver jeg fordi jeg er svært bevisst på dette
og fordi jeg har fått noen tilbakemeldinger i det siste
som gjør at jeg ønsker å presisere dette.
Jeg liker å blogge og kommer til å fortsette med det
uavhengig av lesertall, tilbakemeldinger
og travle tider som fører til periodevis sjeldnere innlegg.

Jeg tar gjerne i mot tilbakemeldinger fra dere
i forhold til det jeg skriver nå
og lurer veldig på hva dere andre som blogger
tenker for deres egen del
i forhold til sponsing, reklame og nettvett.

2 kommentarer:

  1. Stå på Marit, kjekt å lese bloggen din :-)

    H-Con

    SvarSlett
  2. takk takk Håkon, gjevt at du følger!!!

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥