Julerester

Når rydder du vekk julepynten?
Så fort vi runder 3.juledag klør jeg i fingrene
etter å få julepynten opp på loftet igjen.
Denne gangen måtte jeg vente til i dag
ettersom influensaen satte en stopper for ryddeplaner.

Nå er absolutt alt pakket bort
huset er rent og pent
men føles noe minimalistisk og kaldt
-det var jo nettopp så mye pynt og kos her!

Et par rester fra julen står likevel igjen i stua

Den siste svibelen i full blomst
Et nydelig hjerte jeg fikk til jul... Er jammen ikke sikker 
på om dette egentlig er julepynt en gang, 
så jeg har bestemt meg for å ha det hengende til pynt hele året.
Den hvite lille kurven vi bruker til fjernkontroller
ble julete og fin med ei sølvstjerne.
Den syntes jeg godt at kan få bli litt til!

Søndagsstemningen råder
men det er jo faktisk lørdag.
Ha en deilig kveld alle sammen!

-Marit-

1 kommentar:

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥