Jeg trenger gardin-hjelp

Jeg vil ha nye gardiner i stua og trenger din hjelp.
Vi har svært mørke gardiner i stua
ettersom sola varmer noe voldsomt her.

Jeg er på jakt etter gardiner som helst bør være ensfarget lyse (grå om mulig)
de bør være ganske tykke da de skal skjerme
mot varme og lys fra sola.
Ikke kjekt å ikke kunne se tv
fordi sola skinner gjennom gardinene!

Jeg kan ikke sy så jeg er primært på jakt
etter ferdigsydde gardiner 
eller syerske i samme slengen. 

Noen som har tips om nettsteder eller butikker
der jeg kan gå på gardin-jakt?

-Marit-

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar hos meg :-) Jeg blir så glad når for meg nye bloggere legger igjen et spor, for da finner jo jeg nye blogger også :-)

    Gardiner er ikke lett, og det er det jeg syns er absolutt vanskligst å kjøpe. Også er det jo så dyrt! Lykke til på jakten :-)

    Busteklem

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg var på Ikea for noen dager siden og så disse gardinene: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10160248
    De finnes i både hvit og grå, veldig lekre. Mønsteret kommer ikke så godt frem på bildet. (nå vet jeg ikke helt hvilke stil dere har i stuen, men disse er enkle og klassiske). De er tykke og reduserer lyd og lys. Bare et tips :o)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥