1 års jubileum for bloggen!

En liten ufrivillig blogg-pause kom
som følger av en manglende strøm-ledning til pc'en. 
Men nå er både jeg og ledningen på plass!

Denne lille pausen har satt i gang noen tanker
Da jeg begynte å blogge for nøyaktig 1 år siden
hadde jeg tanker om å være en interiør-blogg
Prestasjonsangsten meldte seg imidlertid raskt
ettersom det myldrer av fantastiske interiørblogger der ute
og jeg måtte innse at mine ferdigheter 
på dette området var relativt middels
Tid, penger og et kreativt hode
er godt å ha for de gode interiør-damene
og jeg har vel i liten grad noen av delene...

Men, bloggen er her fremdeles
og jeg liker å vise hvem jeg er, 
det jeg og familien gjør, det jeg ønsker meg,
det jeg drømmer om og lengter etter,
det og dem som gjør meg glad
og alt annet som faller meg inn.

Noen bestemt blogg-kategori
passer denne bloggen neppe
(det gjør kanskje ikke jeg heller?)
Min beskrivelse av bloggen for 1 år siden
mener jeg fremdeles passer godt:

Rett og slett en hverdagsblogg 
med et hint av glede! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥