Tøffe gutter

Jeg tenkte å vise dere mine to sjarmtroll
Det er stort sett full fres hele dagen
men av og til må man ta det litt med ro.

Eldstemann hadde et uhell i barnehagen
han skled på en stein og smalt hodet sitt stakkars
Han var mest bekymret for hvordan det ville gå
da han skulle ta av seg plasteret.
Da han fikk se seg i speilet sa han:
"mamma- jeg skulle ønske at jeg hadde
et likt merke på andre siden av hodet-
DA hadde jeg blitt kul da!
Ettersom dagene gikk kom det blå ring rundt øyet
kan tro vi fikk mange rare blikk da vi var på ferie!

Minstemann har vært syk i halvannen uke
det tar på å være pjusk liten tass
og han har sovnet rett som det er både her og der
Heldigvis har formen hans kommet seg
slik at han har kunnet leke og vært aktiv
Ball er gøy!
Jeg stortrivdes som guttemamma!!

1 kommentar:

  1. stakkars små!
    håper dere er 100% friske snart!
    klem m

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥