Pakke, pakke

Gavehaugen på kontoret mitt vokser
Jeg har enda en del igjen å pakke inn
heldigvis liker jeg å pakke inn gaver
Jeg hører på musikk og koser meg
Nå gjenstår det kun noen bøker som må handles
Jeg bestilte dem egentlig via nett
men den bestillingen ble det visst noe tull med.
En til butikkrunde så er gavene i boks.


I morgen blir denne levert på døra
Bilde lånt her.

Eldstegutten vår skal få denne i julegave
Vi har vært over alt men ingen i området har flere igjen.
Heldigvis kom jeg over en i en nettbutikk
så nå kan vi ut å ake
hvis det bare kommer snø da...

Lykke til i pakke-innspurten alle sammen!

1 kommentar:

  1. deiligt å være nært ferdig med gavene. jeg har heller ikke så mange igjen nå.... men noen..
    håper dere har fine dager
    klem

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥