Krøller?

Jeg tenkte å tipse dere med krøller eller fall i håret om et hårprodukt som jeg er utrolig fornøyd med!
Redken wool shake 08 

Jeg har en del krøller og nå som jeg har klippet det kortere "popper" disse liksom opp 
over hele hodet mitt. 
Gode produkter kreves for å holde dem under kontroll!
Wool shake'n er en slags gelé som jeg sprayer over krøllene, 
enten håret er tørt eller vått. 
Resten av dagen går jeg og klemmer litt på krøllene. 
Håret blir da kontrollert og krøllene fine og definerte 
uten at det ser ut som om jeg har fullt av hårprodukter i det. 
Krøllene holder seg bra over flere dager, 
noe som er fint ettersom jeg har tørt sprøtt hår som ikke har godt av å bli vasket daglig.

Jeg har bestilt min wool shake 08 på lookfantastic.

Hvilke hårprodukter er "must haves" for deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥