Jeg har fått julegave

I dag kom mannen hjem med julegaven min
den ble selvfølgelig åpnet straks- slik som vi pleier
Tradisjoner er jo til for å holdes!

Og SE hva jeg fikk- fra toppen av min ønskeliste:
Nescafé Dolce gusto circulo! Kaffemaskin! Hurra!
Maskinen bruker kapsler som kan kjøpes i dagligvareforretninger.
Så langt har jeg prøvd kaffe, kakao og latte macciato. 
Alt var godt men min store favoritt var macciatoen- namnam!!
På vei i posten er det mocca, mild kaffe, iste
og fra det store utland har jeg bestilt iskaffe!
Det jeg liker er at den lager både kalde og varme drikker
slik at den kan brukes av  både kaffetøsa meg 
og mannen min som ikke drikker kaffe. 
Fint lys har den også! 
Maskinen er VELDIG enkel i bruk. 
Et fint stativ til kapslene har jeg også fått meg.
For å være ærlig er jeg veldig positivt overrasket
Jeg har hørt at kapselkaffe kan være ganske ille
og jeg har selv smakt en del som har vært direkte vonde
men heldige meg- disse likte jeg veldig godt!

Vi snakkes, her skal det drikkes kaffe!

1 kommentar:

  1. Gratulerer! Det var en skikkelig fin julegave. Nyttig også. Her i huset går det kjedelig pulverkaffe.

    Har du fått mailen min ang. konkurransen din (jeg vant)? Jeg har hatt trøbbel med mailkontoen min og alt innhold ble slettet, så om du har sendt meg et svar har nok det gått tapt.

    Hilsen Fama

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥