Musikk!

I hånda mi akkurat nå holder jeg en bitteliten iPod nano.
Jeg var veldig fornøyd med den gamle varianten
men etter at den bestemte seg for å forsvinne
på London-turen jeg var på tidligere i år
fant jeg ut at jeg måtte ha meg en ny.

Den nye nano'en er en bitteliten firkant med touch-skjerm
Lett å sette seg inn i men kanskje litt lett å miste?
Heldigvis har den ei god klype bakpå til å feste til klær. 

Har dere der ute  noen musikk-tips til meg?
Jeg er ute etter
  • Funky musikk (gjerne litt ny)
  • Fin julemusikk
  • Flotte sangprestasjoner
Tips mottas med stor takk!

Ei snaisen dame jeg hører mye på for tiden... Bilde lånt her.
En sang det nynnes mye på her i huset for tiden er "det der gør mest ondt" av Burhan G og Medina. Litt koselig med danske sanger syntes jeg. Jeg anbefaler deg å søke den opp og høre på den!

2 kommentarer:

  1. Gratla med nye ipod:) Her går det i den nye Lisa Børud cden itte en fantastisk konsert her på strandalandet på lørdag.. Blir lite musikk til meg siden snuppa skal ha sin musikk i bilen,men morå syns både Lisa Børud og Seven jentene sine cder fenger så det gjør ikke så mye.. Seven jentene var her i høst og faktisk,så selv om det er en liten by skjer det faktisk litt og:) Lykke til med og få ny musikk innpå,går og mye i spotify når vi er inne.. SNakkis

    SvarSlett
  2. har du spotify?
    i så fall kan du jo gå inn og sjekke min "våryr i kæbben" liste;)
    klem manuela

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥