Gavedryss

Det er 1. juledag
Vi er trøtte og lykkelige
og tusler rundt i pysjen
mens vi diller med alle gavene vi fikk i går.
For et SKRED av gaver det var!
Guttene fikk lassevis av leker,
bøker, filmer, spill og klær.
Pappan fikk gavekort, penger, filmer,
sjokolader og mye annet.

Jeg blir 10 år igjen hver gang det er jul
og gavene legges frem i en haug på gulvet.
Jeg er så glad for alt jeg fikk!
Gavekort på hudpleie, regnkåpe, kaffemaskin, 
sjokolade, penger, gavekort på kjøpesenter, 
kopper som ungene hadde laget, hårkur, øredobber,
kubbelys, godteskål, kaffe, te, oljeflasker og MYE mer.
Godteskål fra Kremmerhuset, julekaffe og Oles nye Blafre-matboks.
Egenkomponert kopp fra Ole- i min nye kaffemaskin
Dritlekker regnfrakk fra Skogstad- min er lik den på bildet, bare uten sirkler.
KJEMPEFORNØYD!
Bilde lånt her.

Jeg ønsker dere alle en deilig og avslappet 1. juledag.
Nyt dagen, maten, gavene du fikk og ikke minst: hverandre! 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥