Liten oppdatering om oss

Det blir liten tid til blogging for tiden- det skjer så mye. Tidligere har jeg skrevet at jeg nok er en overskuddblogger- sant-  men det skal sies at overskudd har jeg så absolutt for tiden, bare ikke tid til å skrive blogg.

Så her er litt om livet i Rubinveien:
- Minstemann kan nå si "bæsj", "biisa" (spise) og "dysssja" (dusje)
- Storebror har for alvor skjønt omfanget av julen: kalender, Jesusbarnet, gaver, ferie, nisse, hele pakken- forventningene stiger daglig.
- Pappan i huset jobber mye overtid men ser ut til å snart være ferdig
- Mamman er overlykkelig over å ha gått ned 11 kg i løpet av høsten!
- Kommende helg tilbringes på sørlandet hos nær familie
- Julegaveinnkjøp er så vidt i planlegningsfasen
- Vi gleder oss alle 4 til Familiesøndag på Intro søndag 28. november
- Oppussing av bakgangen nærmer seg (iallefall i teorien)
- Klementinsesongen er i gang! Mor og barn storkoser seg daglig med haugevis av den deilige frukten

2 kommentarer:

  1. Er klementinene gode på denne tiå?
    Saftige og litt sure?
    Kor finne eg di beste?

    SvarSlett
  2. Er klementinene gode på denne tiå?
    Saftige og litt sure?
    Kor finne eg di beste?

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥