Tenk å gå glipp av dette!

Det er lørdag morgen og jeg er den heldige vinneren av å stå opp med ungene.
Men det er ikke noe problem når man har det så koselig som dette!
Utsikten fra stuevinduet i 0730-tiden. Høstfarger og høstlys!

Det fine med høsten er at det er litt småmørkt ved starten og slutten av dagen... Da kan man tenne lys!


Dagen blir perfekt med en stor kopp nykvernet kaffe fra Honduras med en liten skvett melk

Guttene tusler rundt i pysjen, jeg sitter i morgenkåpen og tenker på at jeg ikke er nødt til å gjøre noe som helst i dag, samtidig har jeg muligheten til å gjøre så mye jeg vil- lørdager er herlig!

Ønsker dere alle en deilig lørdag, ikke glem giveaway'en min da!

1 kommentar:

  1. jeg sto også opp med barna i dag, for en herlig morgen!
    du, jeg skal ha give-away, kom og bli med da vel!
    men du, jeg bruker din tekst som utgangspunkt, for å få med meg alt, er det oki?

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥