Sånn går no dagan...

Livet veksler mellom intens lykke over fine dager og sårbar fortvilelse over syke barn, svært lite søvn og mye å gjøre. Jeg har vært innendørs i dagesvis med febervarme unger og det tærer på humør. Samtidig kan rastløshet omsettes til resultater og nå er kontoret mitt så og si ferdigstilt, taket nesten ferdigmalt og filmer, bøker og annet sortert og kategorisert- noe må man jo gjøre på!
Jeg er kjempefornøyd med kontorløsningen på mitt lille rom og koser meg med å flytte rundt på pynt og dill.

Sofa, puter og "sydenbilde" lager koselig stemning.
Jesper liker seg godt på mammans kontor. Her sitter vi og tegner, perler og pusler.
Jesper fikk velge film da han var syk og valgte mamma og pappas bryllupsvideo. Morsomt å se den sammen med han og høre hans kommentarer: "hey, der e bestefar! Pappa va litt fin og litt kul... Kati ska du ha på den kjolen igjen mamma?"...
Nå nærmer det seg trekning av giveaway!!!

2 kommentarer:

  1. Hærlig med et kontor til alt dill-dall som må ha en plass:=)
    Likte ekstra godt at gutten deres vil se bryllupsvideoen:)) så bra.
    Håper dere får friske unger snart:) God bedring!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Koseligt :P
    er alle friske nå?
    jeg kan gjerne komme oppom med bildet hvis du vil;)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥