Og så drømmer vi litt...



Det er jammen godt at jula nærmer seg for denne dama ønsker seg mye!
Her er noe av det jeg kunne tenkt meg om ikke lommeboka satte grenser av seg selv:
Uggs- myke, gode og varme. Bilde lånt her.

Siden jeg aldri har sett denne serien fra starten så kunne jeg tenkt meg sesongene på dvd. Bilde lånt her.


Presskanne fra Stelton. Den sorte eller den i sølv hadde vært NICE!
 Bilde lånt her.

Snaisen lilla digital kjøkkenvekt- perfekt for meg som må måle kaffen ned til det minste gram (vekta jeg har nå måler ned til 5 gram). Bildet er lånt her.

Og ikke minst så vil jeg ha masse lys, puter og stæsj fra Kremmerhuset for å få huset i høststemning!

1 kommentar:

  1. Hei, nå kan du realisere drømmene dine med: http://uggeasybuy.com/
    De selger rimelige UGG - gratis frakt :o) Genialt :o)

    -Katrine

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥