Kunst!

Helt siden vi flyttet inn i dette huset har vi lett etter det perfekte bildet/bildene til å ha på veggen bak spisebordet. Vi har kikket litt rundt hos lokale kunstnere, fundert på om vi skulle gått til fotograf og tilslutt har vi vel mer eller mindre gitt opp.
Men nå har vi fått bilde og jeg er så glad! Dette bildet er veldig "meg" i farger og stil, det er stort, nydelig og best av alt: laget av ei finfin jente!
Bildet er ikke hengt opp enda men her ser du hvordan det ser ut. Bildet heter "stripet".
Kunstneren bak bildet er Manuela Hardy, hun har både kunstblogg og interiørblogg (trykk på ordene så kommer du til bloggene hennes). Hun bor bokstavelig talt like nedi gata her og var litt av et syn da hun kom slepende på bildet opp gjennom gata en ettermiddag. Tusen takk for bildet Manuela, vi er kjempefornøyde!

På kontoret mitt har jeg fått pyntet litt opp med en av de fine synstestene jeg kjøpte av FruFly tidligere i høst. Se så fint det ble!




Ramme kjøpt på IKEA
Er ikke synstesten fin? FruFly har en kjempeflott blogg du kan besøke her, hun har også nettbutikk på epla.no- den er verdt et besøk!

Ikveld lanserer jeg vinneren av min giveaway. Inntil da: ha en nydelig søndag!

1 kommentar:

  1. Så koselig!
    Takk for gode ord!
    Det var også en hyggelig synstest fra frufly!
    Håper alle er friske og raske;)
    Klem Manuela

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥