Harde tider og fine stunder

Hvis du syntes det skjer lite på bloggen min for tiden så har du helt rett. Syke unger og travle tider gir null inspirasjon på bloggfronten. Let's face it: jeg er en overskudds-blogger...
Så langt har det gått at jeg har valgt å utsette trekningen av giveaway'en min... Så dere får vente i spenning litt til!
Jeg må straks løpe videre men slenger ut et par bilder over noe som har gledet meg veldig i det siste!
Denne nydelige koppen fikk jeg av ei kollega sist uke. Perfekt størrelse til en liten presskanne kaffe, herlig hank å holde i og rett og slett nydelig!
En fantastisk blomsteroppsats- til meg- fra mine kollegaer som var her fredag kveld. Den står fremdeles og blomstrer og er så fin- jeg må kikke på den hele tiden. Heldige meg!

Et lite PS: Flere enn meg som får miniskrift når bloggen min skal vises? Hvordan fjerner jeg det?

4 kommentarer:

  1. Så søt kopp! Sånn har sjefen min og;)
    Tror du kan endre skrift med å klikke på størrelsen?
    Jeg pleier å klikke på normal. Ikke det at jeg har så mye peil men, lykke til!

    SvarSlett
  2. Jeg synes ikke det gjør noe at du er overskuddsblogger. Kanskje er det også det som gjør det er så fint å følge bloggen din - ikke vet jeg. Blogg når du har lyst og tid, det holder lenge, synes jeg i allefall.

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  3. Blogging skal jo ikke være noen plikt, synes du skal fortsette å være en overskuddsblogger jeg :)

    SvarSlett
  4. Alvemønsteret er bare så herlig! Jeg har vaser og lyslykter også. Og den koppen er favoritt. God å holde i og plass til mye varm drikke :)
    Og du, blogg akkurat når du har lyst!

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥