Å følge blogger...

Som dere ser i blogglistene mine så følger jeg maaaaaaaange blogger. Kjempeartig, nesten en liten hobby, inspirasjonsskapende og avkoblende.
Veldig gøy å følge folk jeg kjenner, kjendiser som blogger og kreative sjeler der ute.
Hvis jeg skal trekke frem 3 blogger jeg følger så må det bli disse:

  • Mrs Hardy-  kreativ interiørdame, dyktig kunstner og ikke minst nabo! Hun har også egen kunstblogg der hun viser det hun lager. Hun bor i DRØMMEHUSET like nedi gata her og er bare et nydelig menneske. Sjekk ut bloggene hennes hvis du vil bli inspirert! 
En smakebit fra hennes hjem




Dette kan du vinne i hennes giveaway!

  • Aksel Lund Svindals blogg. Veldig gøy å følge en så framifrå toppidrettsutøver! Olympisk mester er han og! Interessant å få et innblikk i alt det harde arbeidet som ligger bak suksessen gjennom oppdateringene han legger ut på bloggen. 
  •  
    Aksel blogger blant annet om dopingkontroller...

    • Follow the butterflies av min kjære Ann Cicilie. Min nære venninne som jeg har studert sammen med, omtrent født sammen med (vi snakker fødestuer vegg i vegg samme natt) og skravlet hull i hodet på utallige ganger. Ei kreativ dame- dere scrappere bør virkelig ta turen innom bloggen! To nydelige snupper har hun også, veldig gøy å følge jentene via bloggen hennes ettersom de bor i det store utland (nærmere bestemt Danmark).
    See så flink hun er!




























    2 kommentarer:

    1. Nåh, søta <3

      Vi får jo se nå da, om jeg kanskje blir nødt til å satse på blogging som min karriere! Hehe...

      SvarSlett
    2. ooooooooooooj!
      Nå ble jeg glad!
      Så utrolig kjekt!
      :D

      SvarSlett

    Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥