Overskudd

- Hva forbinder du med ordet Overskudd?
-Hva gir deg overskudd?

Jeg forbinder ordet Overskudd med å være ovenpå, å ha energi til mer enn bare det nødvendige, å ha tid til det som betyr noe i hverdagen og bare det å ha det godt.

Jeg får overskudd av å komme hjem fra jobb til glade gutter, av god uforstyrret søvn, av gode venner og fine folk, av å ligge på sofaen og det å ha gode opplevelser.

I det siste har det vært travelt. Syke unger, lite søvn, dårlig tid til å være med venner og mye å gjøre på jobb og hjemme stjeler overskuddet mitt. Da er det herlig å kunne gå litt tidlig fra jobb i blant for å møte  venner for en god samtale! Dette har jeg gjort i dag og jeg kjenner at det gjør utrolig godt, dette gir meg overskudd!

Ha en deilig torsdag fylt med overskudd og ikke glem å delta i giveaway'en min her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥