Klokka mi

Noe av det aller gøyeste jeg eier er klokka mi.
Jeg fikk den i morgengave av min kjære da vi giftet oss (dere skulle bare visst hvor mye jeg maste om den klokka i forkant...).
Klokka er ei Tissot Danica Patrich t-touch, designet av NASCAR-dama Danica Patrich. Klokka er laget i et visst antall (min er nummer fem hundre-og-et-eller-annet). Den har perlemor i urskiven, er laget av titanium og har noen øøøørsmå nydelige diamanter for å markere timene. T-touch er så gøy, man kan trykke på glasset og så skjer de merkeligste ting: kompass, høyde over havet og mye annet popper frem. Leketøy!
Lik min klokke men jeg har titanium reim. bilde er lånt her.
Klokka har de siste årene sittet litt vel stramt rundt håndleddet men det begynner å komme seg... Jeg kjører ikke særlig mye blingbling i hverdagen men med denne klokka er jeg bare nødt!

Tikk takk, god helg!

1 kommentar:

  1. Den klokkå e verdens fineste! Eg åg vil ha!

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥