Jeg lanserer ny giveaway!

Endelig!
Jeg lanserer nå ny giveaway her på MaritParitsverden. Jeg har brukt lang tid på å finne en finfin premie som jeg tror DU vil like, som sier noe om meg og som ikke veier hauger og lass når den eventuelt skal sendes ut som premie... 
Til alle dere som avga stemmer i poll'en jeg hadde sist uke: tusen tusen takk! Jeg er desverre så sleip at jeg tok en sjefsavgjørelse og valgte en annen premie... fyy meg!

Er du spent?

Vinneren av giveaway'en får en deilig boks med eksklusiv Kusmi te! 
Jeg elsker denne teen og har sikkert 15 ulike sorter stående på kjøkkenbenken min.
Vinneren vil selvfølgelig få være med å velge ut den sorten som er ønskelig. (Sjekk gjerne ut all den fantastiske Kusmi-teen her).

Reglene for å delta er slik:
-Du får 1 lodd for å bli følger av bloggen.
-Du får 1 lodd for å bli følger via facebook.
-Du får 2 lodd for å legge ut bildet ovenforog linke til giveaway'en på din blogg/facebookside.

Med andre ord: Du kan totalt få 4 lodd! Dere som allerede er følgere er jo godt i gang.

Hipp hurra, hiv dere rundt og prøv lykken!

6 kommentarer:

  1. Jeg sikrer meg det første loddet. Er følger fra før. Er ikke på facebook, har ikke blogg.

    Hilsen Fama


    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. er jeg for sen eller er jeg fortsatt med?
    er følger osv..

    SvarSlett
  4. I`ll take a lodd! Har skrevet det på en annen kommentar også, men det er kanskje her det skal stå

    H-Con

    SvarSlett
  5. Blir gjerne med jeg...2 lodd på meg,å velkommen til min give away også klemmer fra Fruen

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥