Flytende sjokoladekake

Her kommer oppskriften på den deiligste sjokoladekaken du kan tenke deg.
Se for deg en diiiger sjokoladefondant- nam nam!

Ingredienser:
4 egg
2,5 dl sukker
200 g smør
200 g dronning sjokolade
2,5 dl hvetemel
1 ts bakepulver

Pisk egg og sukker til eggedosis.
Smør og sjokolade smeltes og tilsettes.
Mel og bakepulver siktes i.

Stek kaken i ildfast form på 200 grader i 15 min.
Kaken er flytende, varm og passer perfekt med vaniljeis.

Jeg syntes kaken er genial dersom man skal ut på besøk el.l, man kan bare lage røren og ta den med i en boks og så steke den rett før servering.

Nyt kaken og nyt lørdagen!

5 kommentarer:

  1. Sweet! Selv liker jeg den middels stekt.. hehe så rar er jeg..

    SvarSlett
  2. Namm!! Ska prøvast.. i kveld!! :D

    SvarSlett
  3. ups.. fare for at eg hadde sjokoladekaga t frokost. Knall goe :)

    SvarSlett
  4. Åh, himmelsk! Den ble en hit i middagsselskapet i går! Thank you :)

    SvarSlett
  5. nammi, den såg goooood ut!! Den skal prøves :o)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥