Things to do in London

Da var endelig dagen her: ikveld reiser vi til London!! I den anledning har jeg laget en liten avstemning til høyre på bloggen, kjekt om du deltar.
Jeg har hele tiden vært lykkelig over tanken på at det kun er meg og mannen som skal avgårde og at ungene skal være igjen hjemme (godt ivaretatt av besteforeldre). I dag våknet jeg med klump i magen: jeg skal reise fra ungene mine... Det føles både godt og vondt å skulle reise fra dem, jeg er så glad i dem og vant med å se dem hver dag...

I London har vi planer om å gå på Madame Tussauds, jeg har just kjøpt billetter online og vi gleder oss!

Bilder lånt fra Madame Tussauds hjemmesider

Vi har også lyst til å gå på musical. Der har London mye å by på, vi har bestemt oss for Stomp!
Bilde lånt fra broadwayworld.com



Hotellets beliggenhet gjør at vi kan rusle rundt i Hyde park og Notting Hill
Noe av det jeg forbinder med Notting Hill- elsker den filmen! Bilde lånt her.



Matmessig blir det vel til at vi går innom en TGIF (de har deeilige Oreo milkshakes) og Hard Rock café for den obligatoriske t-skjorta. Jeg har fått tips om et sted som heter Hakkasan som skal være helt fantastisk, kanskje vi tar turen dit?

bloggfronten blir det nok litt stille i helga, jeg kommer sterkere tilbake neste uke.

Ha en deilig helg alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Dere burde gå på We will rock you! Musikalen altså. Den va heilt fantastisk siå e og Aleks i kor :) Kos dere masse!! Mi va i London i helja, og hadde det topp!
    Stine

    SvarSlett
  2. Ønsker dere riktig god tur :)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥