London is over...

...og selv om vi hadde en finfin tur så kjenner jeg at det jammen er godt at hverdagen er i gang igjen. Hverdager er best syntes jeg, takk og lov for det (livet inneholder jo flest hverdager). Det var godt å komme hjem til guttene, kortet var gått rimelig varmt og kofferten var breddfull.
Noen bilder fra London hører med:
Picadilly circus by night
Big Ben
En meget kul flaske på Trafalgar square
London Eye (ikke tro at vi våget oss oppi)
Det ble maaange slike mens vi trasket rundt og kikket (og shoppet)

Dette er en by jeg definitivt vil tilbake til!! Det er så mye mer jeg vil se, gjøre og ikke minst kjøpe...

4 kommentarer:

  1. Så deilig å reise litt bare dere:)
    9 OKTOBER er det min tur.. :) Glede mg såå..
    Da skal vi 4 jentene i familien reise.. Blir deilig og reise uten barn og mann.. Shoppe og kose oss.. Jeg skal ha ny garderobe vertfall..Tenkte å gå på primark..:)
    Noen julegaver blir det nok også rekner jeg med..

    SvarSlett
  2. london er gøy!!
    er så enig, hverdag er best:)
    god natt.. om litt
    klem

    SvarSlett
  3. Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥