Life, oh, life (duduutuduuu)

Vi er nå midt i ferien vår. Etter ei deilig uke på hytta pakket vi sammen i går og kjørte hjem igjen. Nå klippes det plener, klær vaskes og kjøleskapet renskes for matvarer jeg glemte å lempe før vi drog... Hyttelivet er deilig med mer sol og varme enn på disse kanter, bading, sjømat, fellesskap med slekta og latskap i søkk og kav. Det er likevel alltid deilig å komme hjem til vaskemaskin, egne senger (der madrassen ikke er laget at forhistorisk skumgummi), dusj, nok vann til å få vasket seg skikkelig (på hytta har vi brønn... den er ganske tom om sommeren) og annet hverdagslig som plutselig fremstår som rene luksusen.
Hverdagslige problemstillinger på hytta: hva gjør man med måka som gjør fra seg der vi sitter og soler oss?

Dagene fremover skal brukes til kos, kos, kos. Vi har lyst til å besøke venner, dra på stranda, lage god mat, dille litt hjemme, ha slakke morgener i pysj og bare ta ting som de kommer. Litt festeligheter i helgen hører også med, iallefall for mor og far sin del.
Godt å være hjemme igjen hos hesten sin. Iiiiha!

Neste uke blir storebror i huset 4 år og dagen skal feires på en 4-årings vis- gleder meg! I dag kom han inn i senga vår og lurte på om det var i dag han hadde bursdag så nedtellingen har nok begynt.
På tampen av neste uke blir det LONDON BABY på meg og mannen, jeg gleder meg mer og mer og nileser Lonely Planets guide to London om dagene.

Håper dere alle har en deilig sensommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥