Leketid!

Jeg har plutselig blitt interessert i å redigere bilder. Morsomt å endre litt på farger, beskjære bilder og forandre kontrastene. Jeg er fullstendig amatør og jobber kun i windows men har en drøm om å sette meg litt inn i Photoshop. Er det noen der ute med tips til hvordan man kan lære seg photoshop? Gi meg isåfall et pip, jeg forstår ikke mye av dette (har lastet ned en prøveversjon).

Her ser dere litt jeg har lekt meg med så langt. Jeg syntes det er gøy å endre bilder til svart/hvitt, lysstyrke og gjøre farger sterkere og mer fremtredende.



Dette siste bildet var egentlig ikke brukbart på grunn av mange skygger og farger som ikke passet helt overens. Veldig fornøyd med bildet slik det er nå!

Bilderedigering er gøy!

1 kommentar:

  1. det finnes mange tut´s om photoshop på nettet, men det beste er vel bare å prøve og feile og leke seg... men husk å bruke en kopi av bildet så du ikke ødelegger orginalen ;)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥