Hot or Not?

En god kamerat av oss og kona har nylig kjøpt seg en enebolig full av gamle møbler og annet festelig som står igjen etter tidligere eier. Det meste er nok kassabelt men innimellom er det noen godbiter. Jeg har ikke så mye peiling men fikk litt sansen for denne stolen:

Tenk å fått dem trukket om i en lys farge og pusset ned og malt treet hvitt? Eller er jeg helt på viddene? Kom gjerne med innspill; er dette noe dere tror blir fint, er det mye jobb, hvordan går man fram?

Denne skjenken var også litt stilig, her kunne jeg også tenkt meg å pusset den ned og malt den hvit... Bildene er ikke særlig gode ettersom jeg fikk tatt dem med iPhonen min i full fart før vi skulle gå... Er dette et gjennomførbart prosjekt eller er jeg way off?
Så gjelder det bare å få tid til å faktisk gjennomføre det, finne steder å plassere møblene og få mannen til å bli med på det...

3 kommentarer:

  1. Få hjem Marit:) Den stolen blir nok knall stili hvis du spraylakkerer den og trekt an om,eg hadde kanskje heller trekt om me litt mer gammeldags stoff,det er jo in og blande stiler,gammelt og nytt:) Men det bestemmer seff du:) Er skjenken i tre,var vanskelig og se,men har en venninne som har malt skjenken sin i tre i hvitt,brukt sandpapir for å få den litt mer sliten.. Lykke til..

    SvarSlett
  2. Dette var jo to potensielle perler! Synes absolutt at du burde sikre deg disse :)

    Btw: sjekk ut lookfantastic.com
    Så den der biosilk som du skrev om her, men til min store overraskelse kom den på hele 236 kroner dersom eg bestilte den fra blivakker. Så eg sjekket den siden som eg vanligvis bruker, og der kunne eg få den for nesten en hundrelapp mindre inkl. frakt! Ah, eg takket Katrine (som tipset meg om siden) i mitt stille sinn, og tenkte eg skulle gjøre dagens gode gjerning og tipse deg :)

    SvarSlett
  3. TA DE!!!! Skjenken kommer til å bli vannvittig stilig når den er pusset ned og malt hvit (for deretter pusset litt til på kantene og her og der). Stolen, blir en killer med et super fresh stoff, i kontrast til den gamle stilen. Ikke noe å tvile på ... løp og hent!

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥