Til meeeeg?



Jeg har vært så utrolig snill med meg selv at jeg har kjøpt en liten sommergave... Jeg løper sommeren rundt på et par sandaler som er ganske så tynnslitte og fargeløse nå. De er geniale og bruke på jobb syntes jeg men jeg skjemmes litt over slik mine gamle gode utbrukte ser ut nå.

Så nå har jeg kjøpt samme sandalen i en litt freshere farge:

Er de ikke snaisne? Bildet er lånt fra brandos.no der skoene er kjøpt. Jeg liker at de er litt høye, for jeg er nemlig ikke så høy... Lilla er favorittfargen og jeg VET jo at skoene er gode.
Fikk nettopp melding om at pakken var ankommet posten, snaaaaaaakkkkes- jeg skal ut og hente sko!

4 kommentarer:

  1. Hei hei :))

    Grattis med superflotte sko/sandaler!!! Jeg har akkurat samme som du har hentet dej!! ♥ Dem er bare kjempego :))

    Ha en fin kveld :))

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som har fått deg nye sandaler :-). Jeg ønsker meg noe lignende fra Birkenstock. Takk for koselig besøk i bloggen min og fortsatt god sommer! Vi blogges :-)

    SvarSlett
  3. En fin fin ferie til deg også Maritparit :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer - alltid bra med en liten gave til seg selv :)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥