Nytt utseende på bloggen

Som dere ser så har bloggen skiftet utseende i løpet av det siste døgnet. Forandringen var nødvendig ettersom bakgrunnen jeg benyttet meg av tidligere slett ikke fantes mer. Likevel kjenner jeg at det er gøy med litt "oppussing" her inne- jeg elsker fargen lilla som dere kanskje ser...
Jeg vil svært gjerne ha tilbakemeldinger fra dere om hva dere syntes om forandringene her inne. Jeg driver og finpusser og småstyrer nå så det kan være det endres ørlittegranne til innen helgen er omme.

Jeg må bare få sagt at endringene overhodet ikke hadde vært gjennomført hvis det ikke var for søte snille Rebekka med den herlige bloggen Mer enn bare ord.
Hun er ei hjelpsom jente med masse peiling på blogg- besøk siden hennes så ser dere hva jeg snakker om. Dette er ikke første gangen hun har hjulpet meg, på siden hennes har hun en egen link som heter Blogghjelp. Rebekkas blogg ligger også i blogglistene mine, ofte helt øverst ettersom dama er flink til å blogge og gjør det ofte! I løpet av noen måneder kan det være jeg må putte henne over i kategorien kjendisblogger: dama skal nemlig være med i Unge Mødre til høsten! Hun har ei nydelig lita datter som er født samme dag som min aller minste. Les bloggen hennes og kos dere!

4 kommentarer:

  1. Jeg liker resultatet. Bloggen er nå lett å kjenne igjen. Jeg liker også at den er så oversiktlig.

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  2. veldig interessant, takk

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥