Mitt beste hårtips

Jeg har aldri vært særlig fornøyd med håret mitt. Det er tykt, kommunefarget og krøllete. Med litt stell og jevnlig klipp kan krøllene bli ganske fine men håret mitt er konstant "frissete" og jeg har ikke tid eller ferdigheter til å holde det i orden.
Men så tipset ei venninne meg om Biosilk- og jeg er hekta! Et kjempegreit leave-in produkt som kan brukes til alt: det pleier, glatter, styler og gjør håret glasfullt.
Jeg har kjøpt min hos blivakker, link finner du her.
Den digre flaska kostet bare 99kr- røverkjøp!

Jeg er kjempefornøyd og anbefaler den på det varmeste!

4 kommentarer:

  1. Takk for tips! Jeg har ikke mange krøllene, men håret mitt har mye fall og har samme struktur som de som har krøller... så frissete hår vet jeg alt om...

    SvarSlett
  2. Heisann. Jeg har en liten trøstepremie å sende deg - fra giveawayen min. Trenger en adresse :)

    SvarSlett
  3. Den ska eg jammen meg kjøba!! Mitt hår konstant frizzy...blir det mye i porto og sånn via blivakker? Julie

    SvarSlett
  4. det e ikkje så galt på portosiden... tror du kan gå inn og legge inn bestillingen, så komme portoen opp før du fullføre bestillingen. good luck :)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥