Jeg vant, jeg vant!!!

som dere kanskje har fått med dere så eeelsker jeg giveaways og deltar med liv og lyst når jeg kommer over noen. Likevel har jeg så langt ikke vunnet noe.
Men plutselig var det min tur! En snaisen trøstepremie fra bloggen BONKA RAKKA som fine Trine står bak! Hun var så snill at hun var innom bloggen min for noen dager siden og opplyste meg om at jeg hadde vunnet trøstepremie på giveawayen hun hadde for noen uker siden- yeeei!
Her ser dere premien som kom i posten i dag:

3 poser til å gi bort vin i og 2 gaveposer i nyydelig stoff!!! Me like :)


Sånn ser det ut med ei deilig flaske hvitvin oppi

Opp/ned- haha... koselig liten lapp fra Trine som lå oppi pakken min.

Tuuuuusen takk Trine!!!!

2 kommentarer:

  1. Så fint du likte det. Gjenbruk er jo så i tiden.... Og det er så mangt man kan bruke de små restene til :) Ha en glad helg og sommer.

    SvarSlett
  2. De var kjekke :) Hmmm, det var et lurt triks når man skal gi bort vin.... SUper giveaway gave da :)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥