Happy lørdag & gratulerer med dagen!

Det er lørdag og tid for bryllup! Jeg er ferdig pyntet og klar som et egg! Litt smånervøs ettersom jeg skal synge i vielsen men klar for å feire et nydelig brudepar og klar for fest!
Brudeparet er noen av våre næreste venner. Vi har kjent dem siden før de ble et par. Hvis dere noen gang har sett noen og tenkt "de der var meant to be" så kan dere se for dere dette paret: det har aldri vært noe tvil om at det skulle bli dem! De har en søt historie sammen- som begynner å bli ganske lang, jammen på tide å gifte seg nå, ikke sant Tone og Vegard?
Jeg gleder meg stort til å se bruden gå opp kirkegulvet og til å se brudgommen når han ser henne. Sukk... bryllup er så nydelig!
Dagens antrekk er en mørk grønn silkekjole fra Noa Noa. Jeg prøvde å ta bilde men det ble ikke spesielt flatterende, til tross for dobbel hold-in og lift-up både her og der. Håret er delvis løst, delvis satt opp, legemet er ellers pyntet med hvite perler og hvite sko. Sistnevnte er så søte at jeg bare må vise et bilde:

ha en nydelig lørdag!

1 kommentar:

  1. Kos deg i bryllup! :D Selv skal jeg ha mørkegrønn kjole når jeg gifter meg om 27 dager... :)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥