En pitteliten gjettekonkurranse

Jeg vil gjerne få invitere dere lesere til en liten uformell gjettekonkurranse! Konkurransen krevet et skarpt øye og evne til å følge med samt bruke hukommelsen (iallefall en dag tilbake i tid).

Here we go:
Hva slags ny gjenstand er dette?

Et par hint:
Den er usedvanlig stillegående
Den er penere enn forgjengeren
Den har god plass
Den var usedvanlig billig


Noen som klarer å gjette hva det er???
Isåfall kan dere desverre ikke skryte av å være mer enn middels kjappe, jeg tror denne skal være rimelig enkel ;)
Legg igjen en kommentar, vinneren vil få hele 5 kommentarer fra meg på sin blogg eller facebookside (fordelt jevnt utover innlegg selvfølgelig) samt heder og ære.
Vinneren trekkes når jeg er fornøyd med antall innlegg- så kjør på!

Mens dere vrir hjernen skal jeg gå og lese bruksanvisning...

3 kommentarer:

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥