Tillykke!

Denne helgen feirer vi bursdagen til minstemann. I går ble han ett år- tenk at babyen min har blitt "stor"! Selve bursdagen ble han hyllet med krone og masse oppmerksomhet i barnehagen og gaver her hjemme. Søndag blir det familieselskap med Ole-vennlig mat på menyen: pølser og muffins.
Et lite bilderas er selvfølgelig på sin plass ved en anledning som dette:

Lillemann da han fremdeles var på innsiden... Ole ble født 3 dager før termin etter en måneds tid med plagsomme maserier. Fødselen var mildt sagt no' dritt, selv om jeg i begynnelsen var såpass cool at jeg lå og sov i sykesenga mellom hver rie.


Lille Ole noen minutter gammel. Litt blek og med noen bloduttredelser i ansiktet etter at han stod fast på vei ut.


Noen uker gammel, et lite matvrak!

En blid liten tass på ca 3 måneder


Dåpsbarnet, oktober 2009


En liten fis som elsker å se seg i speilet.


Gøy i hagen, mai 2010.

Gratulerer med dagen kjære Olemann, vi er veldig glade i deg!!!



6 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!!! Tenk at det allerede har gått et år siden den lille sjarmisen så dagens lys!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 1 åringen:) Tenk så fort tiden har gått.
    Her er det 5 dager igjen til det blir 1 årsdag:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1-åringen! :D

    SvarSlett
  4. Du såg passe fornøyd ut på det første bildet... :-)

    H-Con

    SvarSlett
  5. Jepp Håkon, det va vel på det tidspunktet eg spurte Michael "koffår gjør me dette om og om igjen"... like ittepå kom det seg veldig, me fant nemlig den einaste cd'en på heile føden: Michael Bolton! Hekkan så me koste oss

    SvarSlett
  6. Ja, med Michael Bolton går vel alt som ein lek... Han tror eg ikkje eg har hørt på siden ein av damene på fritidshjemmet tok med ein kassett i 2. klasse :-)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥