Let's go!

Hurra! Trening! Jeg er veldig glad i å trene- ikke alle som tenker det når de ser meg kanskje men i en perfekt verden hadde hver dag startet med trening. Men det var den tiden da... Jeg har ikke sjangs til å få trent sånn som dagene fyker forbi.
Så, nå har jeg bestemt meg: jeg skal prøve 30 days shred med Jillian, kjent fra Den store slankekrigen på TvN.

Planen er at jeg rigger meg til foran tv'en i loftstua når ungene er i seng om kveldene...
Er det noen som har prøvd dette som vil dele erfaringene deres? Klarte dere å gjennomføre det? Så dere resultater? Er det mye hopp og sprett eller mer styrketrening? Hvor lang tid tok ei økt?

Kjenner at jeg gleder meg til å få trent litt igjen!

11 kommentarer:

  1. Jepp - jeg har, starta 1.mai og holder fortsatt på :) ikke like intenst nå osm de første 30 dagene, men ca. annen hver dag. Jeg digger dette programmet, har gått ned mer enn 5 kg og minsket maaange cm rundt forbi! Programmet tar i overkant av 20 minutter, det varierer med hopp og sprett og styrketrening. Ingen hvile underveis. Du trenger ei matte og et sett vekter, eller fyll opp to 1/2 liters flasker med vann ;) Det eneste minuset for min del er at jeg sliter litt med høyre kne, ellers har jeg bare positive ting å si om opplegget! Det beste er at man kan gjøre dette hjemme, og at det ikke tar mer enn 20 min å gjennomføre.

    God sommer og lykke til med treninga!

    SvarSlett
  2. wow, nå gleeder jeg meg!!!!! takk for innspill og lykke-ønskninger!!

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Jeg gjorde det opplegget der men fullførte ikke fullstendig, mangla vel ca 5 dager...

    Pass på knærne, ha gode sko! Kjenner du du begynner å få vondt så ikke push for da blir det ti ganger verre!! Mange får vonde knær av det, men det går jo over da ;)

    Men det er megakjekt da!! Selv om jeg ikke så resultater ;)

    Lykke til!

    SvarSlett
  4. gi beskjed om det funke då! Er det bare en treningsvideo?

    SvarSlett
  5. ja e ein treningsvideo... både kardio og styrketrening. e 3 nivåer på treningen, hvert nivå gjennomføres ca 20 min daglig 10 dager før ein skifte te neste nivå... har sett folk eg kjenne som oppnår syke resultater på det der... måå jo prøves ;)

    SvarSlett
  6. Oi, hørtes bra ut det her. Hvor har du fått tak i denne video`n? :)

    SvarSlett
  7. Lykke til!

    Har også lyst til å prøve, hadde passet fint nå i sommer når det ikke er trening i Jyderuphallen.

    SvarSlett
  8. jeg bestilte den for rett under 6 pund på play.com- ingen frakt heller! den er visst lett å laste ned også har jeg hørt... vi kan jo starte en trend i lunchpausen Vendel, du som er gym-lærer og alt ;)
    Ann Cicilie, du må nok skaffe deg en du og, hvor lenge har Jyderuphallen stengt?

    SvarSlett
  9. Nå har e au kjøpt den! Kanskje mi må ta ein workout sammen ein dag? Klem Stine!

    SvarSlett
  10. jaa Stine!!! hadde vært knall!!

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥