I'm back!

Travle tider i heimen: opprydding etter ferie, innkjøring med to unger i ny barnehage og klargjøring til feiring av minstemanns ettårsdag til helgen.
Midt oppi dette kløør det i fingrene etter å vise noen bilder fra ferien. Før jeg går i gang med å vaske huset slenger jeg ut noen bilder av det jeg fikk handla og ellers de flotte omgivelsene.

Koselige godteskåler fra Søstrene Grene i Århus (etter tips fra min gode venninne med bloggen Follow the butterflies.


Ny dose Kusmi-te og snaisen flaske Arizona grønn te. Hvordan teen smaker aner jeg ikke, flaska står til pynt. Noen som vet hvor de selger disse i Norge forresten?


Mitt funky rosa gjøkur!!! Utrolig kult, passer godt på kontoret mitt. Desverre virker ikke urverket men jeg er fristet til å henge den opp likevel.. Heligheten er kjøpt på Søstrene Grene.


Se denne kule magneten! Den MÅTTE jeg bare ha til magnettavla på kontoret. Søstrene Grene strikes again


Minstemann koser seg i Legoland. Vi hadde nyyydelig vær siste ferieuka vår og fikk solt oss både her og der. Mye is ble det og...



Sommerhuset vi hadde den siste uka. Nydelig hus, herlige senger, stort basseng og flott hage. Vi gaalkoste oss!

6 kommentarer:

  1. Åå så mye fint du har handlet. Digga jo spes. muffinsene.. Har de dem her i Stavanger og?
    Så flott hus dere leide,deili det..
    Vet du om Sverige/Gøteborg har Søstrene Grene?Bar elsker den butikken..
    Vi tar turen t Sverige i slutten av Juli..:)
    Klem i fleng fra Maria/Slæsh

    SvarSlett
  2. Mye flott du har fått tak i i ferien din ;) Friske og kjekke farger :)
    ha en fin dag videre...

    SvarSlett
  3. så mye fint du har handla :) den teen fåes kjøpt på kremmerhuset vet jeg :)

    SvarSlett
  4. aaah- takk for tips!!! da skal jeg innom kremmerhuset og se om de har de lilla og rosa flaskene der :D

    SvarSlett
  5. Digger gjøkuret ditt! Høres herlig ut med danmarksferie, godt at dere fikk herlig innkvartering den siste uken i allefall:)

    SvarSlett
  6. Fin blogg:) Charles & de på Sandnes har teflaskene;)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥