Gøy med giveaways!

På tide å fortelle verden om nye giveaways!


Bonka Rakka har giveawa på sin snaisne blogg! Trykk på bildet for å komme til konkurransen.


Min stil har også giveaway med trekning om noen få dager. Du kommer til konkurransen ved å trykke på bildet.


Et bikkjeliv slår til med ei kul pute som premie. Trykk på bildet for å komme videre.


Huset ved elven har mange flotte premier i sin giveaway. trykk på bildet, så er du videre til konkurransen på bloggen hennes.

Som dere ser så er jeg veeldig glad i giveaways! Derfor er jeg også fast følger av giveaway-bloggen! Den kan dere besøke her.

1 kommentar:

  1. Så kjekt at du kjenner folk i området. Nå er jeg ikke selv her fra men ihuga sørlending men folk fra Ålgård er kjekke. Alltid blide og fjåge som de sier.
    Takk for besøket på bloggen min. Setter pris på det. Ønsker deg en hyggelig dag.

    Masse varme klemmer fra Elin ♥

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥