Bryllupsfeber

Bryllup her, bryllup der- bryllup over alt!!! Og jeg eeeeeeeeelsker det! Venner gifter seg, jeg skal synge i bryllup snart og jeg og dansken har nylig feiret vår bryllupsdag.
Og på toppen av alt så var det kongelig bryllup på tv hele helgen- fantastisk!!! Nyydelig brud, kjempespent stemning, stolt familie, rørt brudgom som holdt en unik tale- jeg satt med ostepop og ei venninne som skal gifte seg om 2 uker og felte noen tårer...

Jeg slenger meg på bryllupsfeberen og viser noen bilder fra vår store dag!











En FANTASTISK dag som jeg aldri glemmer!!

3 kommentarer:

  1. Nydelige dokke va!!!
    Eg glede meg såå t å planlegga søsknå mine sine bryllup (de har ingen planer ennå då.)
    D va bare så kjekt :D

    SvarSlett
  2. så flotte dere var, mange fine bilder du har her :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig du var som brud Marit :) Enig i det med bryllupsfeber!! Fytti - alle gifter seg jo!

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥