Vi har en vinner!

Jeg har nå trukket en vinner i min o store giveaway! Jeg har kost meg veldig med denne giveawayen, frydet meg over nye følgere og ventet spent på hvem som stikker av med seieren.

Vinneren ble trukket på følgende måte: Jeg skrev ned alle loddene med et nummer, det ble 60 totalt. Så brukte jeg random.org til å trekke et tilfeldig tall mellom 1 og 60. Vinneren ble nummer 19, og på lista mi var det skjønne HildeM som vant! Dere kan besøke bloggen hennes her.
HildeM, send meg navn og adresse på mail maritstephansen@hotmail.com, så kommer deilig kaffe og sjokolade i posten til deg!

Tusen tusen hjertelig takk til dere andre som har deltatt i giveawayen!!!

3 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar på bloggen min! :-)Håper eplaprosjektet kommer skikkelig igang etterhvert.. :-)

    SvarSlett
  2. 1000 takk :) Gleder meg massetil å få pakke i posten! Ha en herlig onsdag!

    Klem fra Hilde :)

    SvarSlett
  3. Bedre lykke neste gang!? :D Hehe!

    Lykke til i min giveaway i alle fall! :)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥