Deilige maihelg


Mesteparten av helgen tilbringes her, i solveggen i gårdsrommet. Der merker vi lite til småkjølige vårvinder som får litt bedre tak bak i hagen. Samtidig får vi med oss alt som skjer i gata, mannen kan vaske bil, småen kan knaske singel, eldstemann kan sykle i gata og mamman kan lese blad og drikke kaffe. Slike helger er ren medisin for overarbeidede sosionomer!
Kommende uke byr på 3 travle arbeidsdager før vi onsdag ettermiddag vender nesen sørover til mine foreldres landsted på sørlandet. Her venter forhåpentligvis en liten forsmak på sommeren: sol, varme, krabbefisking og avslapping. Lørdag blir det fest for min kjære tante som har rundet 50 og skal feires så det holder, søndag vender vi nesen hjemover og gjør oss klar for 17.mai-feiring.

Meg og eldstemann nyter sommer på hytta (sommeren 2008)
Vanligvis ville helg på hytta betydd lite blogging men etter at min far installerte trådløst nettverk der kan jeg holde dere oppdatert og by på bilder og oppdateringer.
Ha en deilig søndag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥