Livet er godt...

Søndag morgen kan være nydelig til tross for syke barn, regn og det at man må ut av senga før klokka har rundet 06.
Storebror i huset er en anelse bedre og mamman jubler for det.
Noe av det beste jeg vet en søndag morgen er å surfe innom alt jeg kan av blogger- fra den ene via den andre, melde meg på masse nye giveaways, legge igjen masse kommentarer og kose meg. Akkurat nå har jeg funnet en haug med lekre danske hobby-og interiørblogger som er riktig så sjove!
Ellers er jeg glad for dette:

En ny, fin orkidé fra en god venn

En lillebror som er henført i storebror

En ny husfred, ei kanne Benk-kaffe bare til meg!

Og min nye, fine iPhone som jeg koooser meg med!

Ha en nydelig søndag alle sammen og takk til dere som ønsket storebror god bedring-klemmer til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥