Jeg tar utfordringen!



Micano har på sin herlige blogg "something good is going to happen to me today" gitt oss lesere denne utfordringen: Fortell 7 ting om deg selv og send den videre til 7 andre!
So here it goes, 7 ting om meg:
1. Jeg strøyk på min første oppkjøring (lukeparkering...)
2. Jeg har flyttet 9 ganger så langt i mitt liv
3. Jeg så min mann for første gang i ei kirke
4. Jeg lider av kronisk minus på kontoen
5. Jeg spiller piano rimelig ok
6. Jeg ler så jeg griner av Kometkameratene
7. Jeg drømmer for tiden om ferie i New York med min mann, steamdusj på badet og frisørtime

Jeg sender denne utfordringen videre til:
FruMæla
Thea
Nita
Siven79
Renatetamara
yummymummy
Sunniva

Gleder meg til å finne ut mere om dere!

1 kommentar:

  1. Hei Marit :) Litt sent svar, ikke blogget så mye i det siste, men tusen takk for svaret (om Nora øredobbene) Faktisk så fant jeg øredobbene på torsdag, på Mikko på Glasmagasinet! De som er blåe i midten, utrolig fine :) Men det var siste paret, så virker som de er veldig populære og blir borte fort! Kanskje ikke så rart, de er jo helt nydelige :)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥