Hverdagsutfordringer

Hverdagen kan jammen være utfordrende!
Dagen i dag har handlet om spennende og samtidig krevende problemstillinger på jobb, en familie som skulle ha fiskekaker from scratch på middagsbordet (og som merkelig nok ikke jublet over middagsvalget til mor), regn i bøtter og kav, ikke penger til alt jeg vil kjøpe og ikke nok tid til alt husarbeidet som hoper seg opp... Og så er det så rart, det jeg opplever som absolutt mest krevende av alt er dette: å motstå platen med Crispo som ligger i godteskuffen og rooooper på meg... Sukk, det skal ikke være lett.
Godt jeg har dette lysfatet og styre med:

Dette er bare det jeg fant da jeg lette gjennom skuffer og skap her hjemme. Må nok ut etter litt flere og mer varierte farger og former, ser for meg noen gamle tekopper og frostet glass. Rundt det hele vil jeg ha perler surret... Gøy å pynte litt opp på et kjedelig middagsbord!

Nå må dere for all del ikke glemme giveaway'en min da!!!
Link finner dere her.

4 kommentarer:

  1. Kjenner veldig godt til disse hverdagsutfordringene... Her har Amanda en veldig grensetestende periode, det er hardt synes jeg! Og så å motstå sjokolade... Huff...

    SvarSlett
  2. sjokolade er terapi når det gjelder grensetesting altså (for foreldrene, barna blir jo bare enda verre av alt med sukker i har jeg inntrykk av...)

    SvarSlett
  3. Godt å høre at hverdagen er krevende for flere. Men nå er det straks et lite avbrekk fra daglige rutiner. Ikke at helgen behøver å bli mer avslappende, men mindre styr med skole/barnehage/lekser osv....

    God helg!

    SvarSlett
  4. Hei Maritparit!
    Fant siden din på give-away-linken, og det var artig å se noe som f.eks ikke hette Marits hus. Sjokolade er alltid godt, og en tid var jeg helt avhengig. Har selv en rykende fersk blogg, og den holder på å finne sin identitet. Kanskje du titter innom(jeg har give-away)og legger igjen noen tips? Gjør nok en del "nybegynnerfeil".
    Mvh elisabeth

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥