HagePåskeBildeRas














8 kommentarer:

  1. Så fint det va blitt ute :) Knallfine møbler! Der blir det nok herlig å sitta på varme sommerkvelder ;-)

    SvarSlett
  2. wow! Det der ble jo kjempekoselig!! Sikkert digg å slappe av der det neste halvåret!! :-)

    SvarSlett
  3. Veldig bra! Håper jeg får oppleve den live om ikke altfor lenge!

    SvarSlett
  4. Så fint dere har det på terrassen!!! =)
    tenke meg det blir kjekt å bruke dem på sene, varme, late, sommerkvelder.
    Og så herlige gutter du har =) Nudelige, rett og slett =)

    SvarSlett
  5. Beklager for "forbudt reklame"-innlegget! Bildene er fjernet, og håper du fortsatt vil lese bloggen min til tross for en liten tabbe :)

    SvarSlett
  6. Supernice terrasse Marit!
    Men korr i all verden bor du nå.....
    Va ikkje den utsikten i Damsgård?
    =)
    Kristina

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelig kommentar :) Så fin den nye headeren ble! Ønsker deg en flott onsdagskveld :)

    SvarSlett
  8. Å Marit, nå ble jeg misunnelig:) sånn paviljong vil jeg og ha:) Gleder meg til å se bilder av taket ferdig malt.

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥