HageLageDage(r)





Det er vår! Jeg har ikke mye greie på hage og planter og har funnet ut at hagebed ikke er tingen for meg. Så da satser vi på krukker!

Når man jobber i hagen eller ser på at mannen gjør det så må man ha dette tilgjengelig:


Ellers har jeg vært på Indiska i helgen og kost meg. Der kjøpte jeg kjole, hagestæsj og masse annet snacks, blant annet flere av disse:

Indiska er en butikk jeg lett "glemmer" men jammen har de mye artig der!


Viktigst av alt: det er bare ei uke igjen til jeg skal kjøpe meg en slik!

Gleder meg!!!

Ikke glem den store GIVEAWAYEN min da!

2 kommentarer:

  1. Kor har du kjøpt krukkene? De var kjempefine...

    SvarSlett
  2. den ene (store) på plantasjen og den andre (lille) på sandved gartneri (hageland)

    SvarSlett

Å kommentere kommenterer kommenterte har kommentert ♥♥♥♥